Fråga

obegränsad surf

  • 29 June 2022
  • 3 svar
  • 108 visningar

Har obegränsad surf men det funkar ej.

Hur löser ni detta. Har en restaurang som använder det till sina kassor och personalrapporter, nu kan vi

inte ha öppet för inget funkar.

När jag pratade med support så bröts det vid 18:00. Det är när ni stänger på dagen, då fick jag också stänga. Detta är dyrt för mig. Hör av er snarast möjligt.


3 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan , @Ostron 

 

Funkar de inte att ringa eller smsa eller göra någonting för dig ? Ta emot samtal ?

Har räkningen blivit betalad i tid denna månaden ? Så de inte blivit tillfälligt spärrat i väntan på betalning.

 

Men om det är så att det är betalat och du bara haft problem med surf , men akn ringa och sms . Så kan du testa med en omstart av mobilen . Det kanske även varit någon störning i ditt område.

 

Hoppas det surfar igång igen snarast för dig : )

 

Mvh F

Det är bredband som det gäller. Allt är betalt och klart, du bör kunna se mitt abonnemang. Fri surf företag. 

Användarnivå 6
Emblem +40

Okej jag förstår . Och du har testat att starta om modemet /routern ? 
 Detta är ett forum för personer som oftast är kunder hos 3 och diskuterar och hjälper varandra med tips och trix . Här tar man aldrig något som har med personuppgifter att göra . 
 

För att få mer hjälp får du ringa kundservice och se över örendet om de inte funkar inom kort . 
 

Med vänlig hälsning, F 

Svara