Skip to main content
Besvarat

rörliga kosnader

• 4 juli 2022
  • 6 svar
  • 1000 visningar

Hej

jag har iphon 12

och har rörliga kostnader 9 kr / månad 

hitta inte info hur betala jag med detta ? 

Bäst svar av Pettersson

@Nimmy Åh då förstår jag! Det som står som ”rörliga kostnader” på Mitt3 kommer att faktureras nästa månad från Tre och hamnar på samma faktura som abonnemanget. Det är inget du behöver betala separat.

Visa original

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 4 juli 2022

@Nimmy Hej,

vet du om du prenumererar på extra utrymme för iCloud? 

• Rookie
  • 4 juli 2022

Japp, Vet jag att det extra från iCould  och kostnader 9 kr/ månad men hur ska man betala på den? Det kolla jag på app Mitt3 men fortfarande fatta inte!!! Drar dom direkt från konto eller ????

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 4 juli 2022

@Nimmy Åh då förstår jag! Det som står som ”rörliga kostnader” på Mitt3 kommer att faktureras nästa månad från Tre och hamnar på samma faktura som abonnemanget. Det är inget du behöver betala separat.

• Rookie
  • 5 juli 2022

Nu förstår jag , Tack så mycket 🌺

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 5 juli 2022

Hej @Nimmy  om du har icloud + dvs 50 GB lagring i cloud för 9 kr / månaden . Det har du under ” inställningar →  ditt namn / Apple id / icloud högst upp →  betalningar & leverans. Där står det om du lagt till betalkort vart det ska dra ifrån . 

Med vänlig hälsning, F 

• Rookie
  • 6 juli 2022

Tack så mycket Frodik91👍🏻🌺

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies