Skip to main content
Besvarat

5g Staffanstorp

• 12 mars 2025
  • 2 svar
  • 56 visningar

Hej

Har ni någon prognos eller uppskattning om när 5G eller 5G+ master sätts upp i Staffanstorps kommun?

4G håller inte riktigt måttet på kvällarna. Internet är väldigt segt. 

Mvh

Bäst svar av Jonte062

Hej, 

Jag har tittat lite på siterna i Staffanstorp.

Tyvärr kan jag inte ge ett exakt svar, men som det ser ut nu så kommer vi kunna aktivera 5G (2100DSS) någon gång efter sommaren.

@AndréB: Om du har problem med hastigheten/kvalitén är du välkommen att höra av dig till kundtjänst, så kan vi titta mer på just ditt fall. 

// 

Visa original

Martin 3 kund i 19år
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+34
AndréB skrev:

Hej

Har ni någon prognos eller uppskattning om när 5G eller 5G+ master sätts upp i Staffanstorps kommun?

4G håller inte riktigt måttet på kvällarna. Internet är väldigt segt. 

Mvh

@AndréB Hej 👋

Ser på täckningskartan att Staffanstorp är en vit fläck när det gäller 5g på 2100-bandet och C-bandet. Ser inget om planerad utbyggnad heller. 

Kanske ​@Jonte062 har någon kunskap om hur planerna ser ut framöver? 

Forum|alt.badge.img+7
  • 3Medarbetare
  • 13 mars 2025

Hej, 

Jag har tittat lite på siterna i Staffanstorp.

Tyvärr kan jag inte ge ett exakt svar, men som det ser ut nu så kommer vi kunna aktivera 5G (2100DSS) någon gång efter sommaren.

@AndréB: Om du har problem med hastigheten/kvalitén är du välkommen att höra av dig till kundtjänst, så kan vi titta mer på just ditt fall. 

// 

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies