Skip to main content

Fria samtal och SMS till och från Ukraina

• 24 februari 2022
  • 0 svar
  • 1253 visningar
Fria samtal och SMS till och från Ukraina
JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37

Håll kontakten :heart:

I hänsyn till den rådande situationen i Ukraina så kan alla kunder till Tre och Hallon ringa till och från Ukraina för 0 kronor per minut och SMS. Den fria mobiltrafiken gäller tillsvidare.

Åtgärden görs för att underlätta kommunikationen för våra kunder som är i Ukraina eller har anhöriga som är drabbade.

Vanliga frågor

:grey_question: Gäller detta även surf i Ukraina?

Svar: Nej, detta är endast för samtal och SMS från Sverige till Ukraina och vice versa.

:grey_question: ​Behöver jag göra något själv för att ringa och SMSa gratis till/från Ukraina?

Svar: Ni behöver inte tänka på något. Kostnaden kommer automatiskt att krediteras mot motsvarande faktura.

:grey_question: Varför syns kostnaderna på Mitt3 när de är kostnadsfria? 

Svar: Vi krediterar uppkomna kostnader i efterhand, innan din faktura skapas. Därför syns dina kostnader på Mitt3 eftersom de uppdateras i realtid.

:grey_question: Varför är det endast 1 månad? Tror ni att allt kommer vara löst till dess? 

Svar: Vi vill möjliggöra för våra kunder och deras anhöriga som är drabbade, att i en akut och omskakade situation, att hålla kontakten med varandra.  

:grey_question: Gäller detta om jag ringer från ett annat land till Ukraina?

Svar: Nej, det är endast från hemmanätet i Sverige till Ukraina och vice versa som gäller.

:grey_question: Gäller detta kontantkort?

Svar: Nej, endast abonnemang.

:grey_question: Ingår betalsamtal/Betal-SMS i dessa fria samtal? 

Svar: Nej.

:grey_question: Gäller detta för både privat- och företagskunder?

Svar: Japp!

Det här ämnet är stängt för kommentarer

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies