Skip to main content
F.A.Q.

Har du betalat dubbelt med swish?

  • 30 mars 2022
  • 0 svar
  • 1892 visningar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37

Detta inlägg avser fakturan som skickats ut i mars 2022.

 

Vi har uppmärksammat att det är flertalet kunder som råkat betala sin senaste faktura dubbelt via Swish. Har detta hänt dig, så behöver du inte oroa dig. Det beloppet du betalat för mycket kommer att automatiskt placeras mot din nästkommande faktura - du behöver alltså inte göra någonting.

På din nästkommande fakturaspecifikation kommer du kunna se ett minusbelopp som då avser din dubbla betalning.👍

 

 

Mer om hur du tyder din faktura kan du se här:

 

Hjälpte inlägget dig med din fråga?
Det här ämnet är stängt för kommentarer

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies