Besvarat

Pixel watch 2 LTE/4G

  • 13 November 2023
  • 7 svar
  • 366 visningar

Jag undrar om och när Tre kommer att ha stöd för Pixel watch 2 LTE/4G e-sim?

Vad jag har lyckats ta reda på så är det Telia,Telenor och Halebop som har stöd för det.

icon

Bäst svar av Younes M 6 December 2023, 15:49

Visa original

7 svar

Jag undrar jag med..ni skulle kolla upp detta och återkomma sa ni över telefon men inte hört något.

Även jag undrar detta.

Har mailat er samt ringt om detta men inte fått något tydligt besked.

Användarnivå 2
Emblem +8

Fantastisk fråga! 😁

För närvarande arbetar Tre intensivt med att slutföra en fullt fungerande tjänst för Google - Esim. Med nya Google Pixel som Tre:s senaste flaggskepp, krävs det att Tre skapar en anpassad tjänst för Google-Esim (Detta finns redan för Apple och Samsung- klockor). Förhoppningsvis kommer detta att vara tillgängligt inom den närmsta framtiden, därav förekommer det otydliga svar. 

 

Hej

 

Något nytt kring när pixel watch 2 LTE kommer fungera hos Tre ?

Har också väntat länge på stöd för klockan! Finns det någon sida man kan hålla koll på för att se statusuppdateringar? @Younes M 

Har också väntat länge på stöd för klockan! Finns det någon sida man kan hålla koll på för att se statusuppdateringar? @Younes M 

https://support.google.com/googlepixelwatch/answer/12652073?hl=sv&sjid=16560426466649846114-EU

 

Irriterande ändå.

Jag tecknade 24 mån med Tre med löfte om att e-sim fungerar med min Pixel Watch.

Kunde inte backa avtalet heller då det var min firma på avtalet. B2B.....

Det var väldigt vilken tid det tar att anpassa en tjänst för google Esim.  Snart kommer pixel watch 3.. Vilket skämt. Om Telia har stöd för Esim direkt...Hur lång tid ska det behöva ta? Uselt dåligt. Varit inne på en tre butik och pratat med fyra anställda i omgångar. Alla har lovat att "Det är klart att det funkar. Sen när JAG som kund fått förklara hur det ligger till så mumlar dom bara en massa strunt. Kaxiga som bara den i början men sen står som där och det hela blir pinsamt.  Skärpning TRE. 

Svara