Besvarat

abonnemang

  • 24 April 2023
  • 2 svar
  • 65 visningar

Varför i helvete ska jag som trogen kund under alla år ni funnits, betala 400kr mer i avgift än var ni erbjuder nu? Jag har varit kund sen ni startade och tagit in extra användare för att gynna er och ändå får jag en räkning på 1050kr när jag rimligtvis ska ha en på minst 400 mindre då jag ej betalar för mobil eller annat? Förklara nu eller så byter jag företag för detta är svinpriser på befintliga kunder

icon

Bäst svar av Qwirks 25 April 2023, 06:41

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@Ahlqvist Elfström Hej,

 

då detta är ett publikt forum kan Tre inte hjälpa till med kundspecifika frågor. Jag skulle därför rekommendera att du kontaktar kundservice, så kan de hjälpa dig vidare med detta. 

Självklart ska du ju inte betala för mycket! Du hittar kontaktuppgifter här.

Användarnivå 5
Emblem +33

Ingångna avtal gäller. Ingen mobiloperatör kommer inte att byta abonnemang åt dig under pågående avtal. Så är det för alla mobiloperatörer.

Om det har kommit nya abonnemang och du inte har bindningstid kan du enkelt byta till det nya abonnemanget via 3Kundservice, 3Butik eller på www.tre.se.

Svara