@TC2002 Hej,
fungerar det olika bra på olika platser i bostaden?
Hej Thea,
Om du främst använder mobil för att streama, överväg att placera din mobil närmare fönstret eller på en högre plats för att förbättra signalen.
Dessutom kan du kontrollera om det finns uppdateringar för din enhet och apparna du använder för streaming. Om problemet kvarstår, kan det vara värt att överväga en extern antenn eller förstärkare för bättre mottagning.
Hoppas detta hjälper!
@Pettersson hej, jag har mitt mobila bredband nära min tv som fortfarande buffrar.
Hej Thea,
Jag kan relatera till problemen med dålig signal och buffring. Om bredbandroutern står nära tven så är det en bra idé är att placera mobilt bredbandsroutern närmare fönstret eller i en högre position för att förbättra mottagningen. Har funkat för mig när jag testade nära ett fönster.
Om det inte skulle bli bättre skulle jag kontakta kundtjänst för att se om de har några tips eller om det finns några förstärkare eller bättre utrustning tillgängliga. Hoppas detta hjälper till att förbättra din nätverksupplevelse!