Fråga

Dubbelt betalt, dålig servis!

  • 15 July 2022
  • 4 svar
  • 93 visningar

  • Nykomling
  • 2 kommentarer

Hej, jag har bytt Tele 2 till familj abonnemang  på butik Euronics nära Trädgårdstorget i FEBRUARI men upp till maj månad fick jag faktura från Tele 2 . Personal som arbetade i butiken lovade att abonnemang kommer bytas automatisk då jag behöver inte kontakta med Tele 2 men jag var tvungen att betala dubbelt räckningar!

Vem ska lämna tillbaka pengar? Har varit flera gånger på butiken,. Fick tillbaka pengar på 2 månader med faktura med påminnelse har kommit igen och igen. Dem senaste 2 ggr har varit i butiken där träffade personal som bettet sig väldigt konstigt (alkohol, drog påverkat?) . 

Det har jag filmat : finns 2 video !I butiken träffade 2 kunden till som var missnöjda om servis men ingen personal på butiken!

Tacksam för lämna pengar och återkoppling angående dålig servis!

Med vänlig hälsning Olga   


4 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@Olga Hej,

 

vad tråkigt att höra att bytet inte har blivit som du har velat. Som jag förstår det har du bytt från Tele2 till Tre och att det är Tele2 som fortfarande fakturerar dig? 

 

Om du fortfarande får fakturor från Tele2 kan det vara bra om du ringer till dem för att se över så att alla abonnemang faktiskt är avslutade. Om de inte är det, se till att du avslutar abonnemangen hos dem. 

 

Av det du beskriver låter det som att Euronics inte har gett dig all information som behövs. Det är nog i första hand Euronics du behöver vända dig till för att se över vad som har blivit fel och få ersättning. Det är i detta fall den butiken som du köpt tjänsten i som de hänvisar till på sin hemsida, men om du vill maila dem har du kontaktuppgifter här

 

Om inget av ovan hjälper dig, kontakta Tres kundservice för att se över om de kan hjälpa dig vidare med något. Du hittar kontaktuppgifter här

Tack för info!

Jag mejlade till Euronics kundservis 

Väntar på svar… 

Mvh Olga 

Hej , kontaktade med Euronics huvud kontor men fick ingen svar, butiken på Trädgårdstorgen i Linköping är stängt 

Vem ska betala tillbaka pengar?

Jag har bytt Tele 2 till Trea men fortsätt betala båda 

Mvh Olga 

Användarnivå 7
Emblem +40

@Olga Hej,

 

generellt sätt gäller att det är återförsäljaren som ska se till att avtalet är korrekt. Men om du inte får kontakt med dem, kontakta Tre och se om de kan hjälpa dig och se över vad som har hänt. Du hittar kontaktuppgifter här

Svara