Besvarat

Ingen uppdatering på leveranstid eller lagerstatus (apple watch)

  • 22 November 2023
  • 1 svar
  • 42 visningar

Jag får ingen uppdatering från kundservice angående leveranstid på min apple watch som beställdes i butik den 5e november. Jag har försökt nå flera butiker för att se om varan finns i lager hos dem, men inga nummer finns att hitta på hemsidan för dessa butiker, och de nummer som är kopplade på google maps fungerar ej. 

När kommer denna varan finnas i huvudlagret igen? Var beställer Tre klockorna från? 

icon

Bäst svar av frodrik91 23 November 2023, 00:15

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 😉, @Apple watch user 

En chansning , är om man kan se på https://www.tre.se/ och loggar in på sin användare.Om man bara kan se beställning av telefon ,eller om man även kan se för klockor.

1. Börja med att logga in på Mitt3

2. I rutan Beställningar kan du se dom beställningar som gjorts. Tryck på aktuell beställning för mer information.

Skulle tänka mig att så som med telefoner så styr Apple tillgång och efterfrågan över hur det skickas ut till butiker.

Annars är det möjligtvis att kontakta numret som står för beställning av Apple watch. På länken nedan.

https://www.tre.se/handla/smartwatch

Om det är något / några nummer som inte stämmer för 3Butikerna. Så lämna in feedback om det , så får man hoppas dom kan se över det. Alternativ nämna vilka butiker du syftar på här i tråden.

https://www.tre.se/om-tre/kontakt/butiker

/F

Svara