@Rhombus Hej,
detta är ett publikt forum och du bör därför inte publicera kund- eller personuppgifter här.
Har du skaffat abonnemanget hos en återförsäljare är det nog bäst om du kontaktar återförsäljaren direkt. Har du skaffat abonnemanget från Tre, kan du kontakta kundservice som kan hjälpa dig att se över vad som har hänt. Kontaktuppgifter till kundservice privat hittar du här.
Hej!
Mycket egendomligt. _ Jag hänger inte med i ditt meddelande.
Jag har haft ett företagsabonnemang hos er 0707268038. Det har ni konverterat till ett privat dito. … efter litet snack gick det till slut. Klart, eller hur? Tack!
Detta abonnemang har jag bett Halebop att flytta till dem (eg. Telia). Jag har påmint Halebop 4 gånger, första gången 19 december. Ingenting händer! Jag måste gå via Halebop eftersom jag har ett avtal med Telia.
För att klara min verksamhet är jag fortfarande kvar hos er - och betalar – eftersom mitt gamla ab finns kvar hos er. Och jag bär således på två telefoner. Inte tungt men jobbigt.
Hoppas nu äntligen på snabb handläggning – tackar på förhand.
//Otto v Schwerin