Besvarat

Leveranstid iPhone 15 Pro Max?

• 17 September 2023
  • 11 svar
  • 1298 visningar

• Nykomling
  • 2 kommentarer

Var en av de första som beställde iPhone 15 Pro Max ca 5 minuter efter förhandsordrarna satte igång och då stod det 1 veckas leveranstid, idag när jag kollar beräknad leverans står det v41 (2-3 veckor), hur kommer det sig/stämmer det? Mvh

icon

Bäst svar av Pettersson 18 September 2023, 16:02

Visa original

11 svar

Du har tur. Jag fick bekräftelse på beställning kl 14:59. Beräknad leverans vecka 48….

Ajaj, den suger, hoppas det är preliminära datum och att dom dyker upp tidigare :)

Du har tur. Jag fick bekräftelse på beställning kl 14:59. Beräknad leverans vecka 48….

Ajaj, den suger, hoppas det är preliminära datum och att dom dyker upp tidigare :)

Användarnivå 7
Emblem +40

@YGKS @Dmytro Hej,

leveranstiden som ni ser inne på Mitt3 är den beräknade just nu. Då trycket på nya telefoner är stort vet återförsäljarna inte exakt när de får in leveranserna eller hur många telefoner som kommer, eftersom flera saker kan på verka det. I takt med att lanseringsdatumet närmar sig kommer informationen ni ser att uppdateras och över tid bli mer korrekt. 

Håller tummarna för att ni får telefonerna snabbt! 😄

Beställde IPhone 15 PRO inom 30 min efter att lanseringen började. Har stått att beräknad leverans är 2-3 dagar i 2 dagar nu och har inte fått nån spårningslänk, vet inte riktigt hur den ska hinna hit till imorgon när det har gått 3 dagar utan att den har skickats som det ser ut nu 

Användarnivå 7
Emblem +40

@MichelMilad PostNord levererar oftast dagen efter att paketet skickats, så om Tre har fått in tillräckligt många telefoner så att du också kan få en skickad till dig - bör den skickas iväg under dagen. Du borde kunna se ett kollnummer på Mitt3 eller status i PostNord-appen när den har skickats (om du godkänt att paket läggs till med telefonnummer). 

Så jag ska förvänta mig att den kommer imorgon? För innan det ändrades till 2-3 dagar stod det att  den skulle levereras v.39 vilket är nästa vecka, men i förraigår ändrades det till 2-3 dagar utan någon mer uppdatering sedan dess

Användarnivå 7
Emblem +40

@MichelMilad Den planerade leveransen är 2-3 dagar enligt Mitt3 just nu. Jag håller tummarna att du kan få telefonen redan imorgon!

Har du PostNord-appen? Har du lagt till det mobilnummer du valde som kontaktnummer i appen? :) 

@MichelMilad Den planerade leveransen är 2-3 dagar enligt Mitt3 just nu. Jag håller tummarna att du kan få telefonen redan imorgon!

Har du PostNord-appen? Har du lagt till det mobilnummer du valde som kontaktnummer i appen? :) 

Ja, det har jag för alla leveranser med postnord! Så brukar ju kunna se att ett företag har registrerat frakt med de innan de får själva paketet, men det är lika tomt i postnord appen som här.

Användarnivå 7
Emblem +40

@MichelMilad Håller tummarna att det dyker upp senare under dagen! Utan att ha någon insyn i hur Tre arbetar, så borde målet vara att få ut alla telefoner som de har fått in redan idag. 

@MichelMilad Håller tummarna att det dyker upp senare under dagen! Utan att ha någon insyn i hur Tre arbetar, så borde målet vara att få ut alla telefoner som de har fått in redan idag. 

Får hålla tummarna och tårna att jag får den imorgon, annars blir den en lååång helg i och med att jag är så ivrig 😅

Svara