Fråga

Mer surf

  • 11 July 2022
  • 2 svar
  • 182 visningar

  • Nykomling
  • 0 kommentarer

Jag skulle vilja uppgradera min surfmängd nu under sommaren men sedan om en månad gå tillbaka till mitt vanliga abonnemang. Går det? Jag har bundet avtal och delar surf med mitt barn. 


2 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan  ,🙃 @tifr 

 

Jajamen , det ska gå alldeles utmärkt . Man kan alltid gå upp i surf utöver sitt abonnemang , men aldrig ner under bindningstid . Så får man ändra tillbaka det sen via samma procedur som man ökar surfen .

Detta ska du kunna göra i inloggat läge på mitt3 i app eller på webbläsare . Samt även kundservice på telefon också då ! Men ska vara lätt och smidigt och göra det med första valen . Slippa kö osv .

 

https://www.tre.se/

Ha en GörGoo Sommar med mer surf vettja 🏸⚽

 

Mvh  / F

Användarnivå 7
Emblem +40

@tifr Hej,

 

bytesreglerna ser lite olika ut beroende på vilken abonnemangsform du har. Det som @frodrik91 stämmer inte helt. 

 

Här är svaren beroende på vilken abonnemangsform du har. Du hittar abonnemangsformen inne på Mitt3.

3Flexibel - du kan byta abonnemang både uppåt och nedåt. Om du byter till ett mindre abonnemang sker bytet efter 30 dagar. Byter gör du själv inne på Mitt3. 

Annan abonnemangsform (exempelvis 3Surfa) - du kan alltid byta till ett abonnemang med högre månadskostnad. Du kan dock inte byta tillbaka till en abonnemangsform med lägre månadskostnad igen. Du kan själv genomföra bytet inne på Mitt3. 

 

Här kan du läsa mer om att byta abonnemangsform,

 

Svara