Helt plötsligt har täckningen blivit mycket sämre när jag pratar i min mobil. Gäller i Bjärred. Har fungerat bra innan. Något måste ha blivit gjort eftersom ingen förändring finns hos mej.
vet du hur länge sedan det var som täckningen påverkades? Vet du andra med Tre upplever samma problem i området?
Vi är två i hemmet som påverkats lika dåligt. Kanske under 1-2 veckor har det blivit sämre.
Vi är två i hemmet som påverkats lika dåligt. Kanske under 1-2 veckor har det blivit sämre.
Det var tråkigt att höra. Då det varit sämre täckning under längre tid, så är det bäst att kontakta vår kundservice så att vi kan felanmäla det.
Du når dem på nummer: 0735-300 400
Tack men det var ingen bra kundservice när du ber mej kontakta någon annan. Jag har beskrivit problemen vi har till er så vv ta tag i detta och vidarebefordra det till rätt person/avd.
Tack men det var ingen bra kundservice när du ber mej kontakta någon annan. Jag har beskrivit problemen vi har till er så vv ta tag i detta och vidarebefordra det till rätt person/avd.
Det var synd. Verkar inte som om ni egentligen vill hjälpa 3:s kunder utan ni finns för att ….
Förklara gärna för mej varför ni finns till,
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.