Besvarat

mobil bredband täckning Bjärred

  • 13 August 2023
  • 6 svar
  • 85 visningar

Helt plötsligt har täckningen blivit mycket sämre när jag pratar i min mobil. Gäller i Bjärred. Har fungerat bra innan. Något måste ha blivit gjort eftersom ingen förändring finns hos mej.  

icon

Bäst svar av JeppePeppe 24 August 2023, 12:47

Visa original

6 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@Rickard S Hej,

 

vet du hur länge sedan det var som täckningen påverkades? Vet du andra med Tre upplever samma problem i området? 

Vi är två i hemmet som påverkats lika dåligt. Kanske under 1-2 veckor har det blivit sämre.

Användarnivå 7
Emblem +36

Vi är två i hemmet som påverkats lika dåligt. Kanske under 1-2 veckor har det blivit sämre.

Det var tråkigt att höra. Då det varit sämre täckning under längre tid, så är det bäst att kontakta vår kundservice så att vi kan felanmäla det. 👍

Du når dem på nummer: 0735-300 400

Tack men det var ingen bra kundservice när du ber mej kontakta någon annan. Jag har beskrivit problemen vi har till er så vv ta tag i detta och vidarebefordra det till rätt person/avd. 😤

Användarnivå 7
Emblem +36

Tack men det var ingen bra kundservice när du ber mej kontakta någon annan. Jag har beskrivit problemen vi har till er så vv ta tag i detta och vidarebefordra det till rätt person/avd. 😤

 

@Rickard S Jag förstår, och jag är ledsen att jag inte kan lösa det här på plats. Anledningen till det är för att detta är ett publikt forum. För att vi ska kunna kika närmre på detta behöver kundservice se närmre på dina uppgifter så att en felanmälan kan skapas. Jag har tyvärr ingen möjlighet att skapa ett sådant ärende härifrån 😕

Det var synd. Verkar inte som om ni egentligen vill hjälpa 3:s kunder utan ni finns för att ….

Förklara gärna för mej varför ni finns till,  

Svara