Besvarat

mystiskt sms

  • 27 April 2023
  • 1 svar
  • 68 visningar

Får flertalet medelande :Det du försökte göra gick inte att genomföra, eftersom kostnaden skulle fått din rörliga månadskostnad att överskrida maxgränsen.

Detta utan att jag gjort något!!

icon

Bäst svar av frodrik91 27 April 2023, 17:56

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @FalckHasse 

Står det vad det är för avsändare på dessa sms ?

Såg ditt andra inlägg där. 

Jag skulle säga att det är bra du kontaktar 3 Kundservice om detta. Så kanske dom kan se vad det är som försöker göra ett köp.Och därefter se vad man kan göra.

Här har du deras kontaktuppgifter.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Det låter ju iaf som det försöker göra något köp av något slag . Om det är via Appstore /Google Play market eller annat . Och att din kostnadsspärr sätter stopp för det.
Beroende vad det nu är , så kan det vara bra att se över möjligt lösenord för den tjänsten / sidan . Och även se så det inte går att lägga på kostnader på fakturan.

/F

Svara