Får flertalet medelande :Det du försökte göra gick inte att genomföra, eftersom kostnaden skulle fått din rörliga månadskostnad att överskrida maxgränsen.
Detta utan att jag gjort något!!
Bäst svar av frodrik91
Visa originalFår flertalet medelande :Det du försökte göra gick inte att genomföra, eftersom kostnaden skulle fått din rörliga månadskostnad att överskrida maxgränsen.
Detta utan att jag gjort något!!
Bäst svar av frodrik91
Visa originalHejsan 🙂,
Står det vad det är för avsändare på dessa sms ?
Såg ditt andra inlägg där.
Jag skulle säga att det är bra du kontaktar 3 Kundservice om detta. Så kanske dom kan se vad det är som försöker göra ett köp.Och därefter se vad man kan göra.
Här har du deras kontaktuppgifter.
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
Det låter ju iaf som det försöker göra något köp av något slag . Om det är via Appstore /Google Play market eller annat . Och att din kostnadsspärr sätter stopp för det.
Beroende vad det nu är , så kan det vara bra att se över möjligt lösenord för den tjänsten / sidan . Och även se så det inte går att lägga på kostnader på fakturan.
/F
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.