Skip to main content

Jag har ett bredbands abonnemang som jag under någon månad inte använt där sim-kortet inte har suttit i en enhet. Men i ‘Mitt tre’ så ser jag dagligen en data användning mellan 2-5 mb som belastar abonnemanget. Inget stort problem, men det blir då svårt att upptäcka oanvända abonnemang/simkort då. Hur kommer det sig ? 

Hejsan ,🙂 @MagnusA 

Det låter konstigt du . Om Sim-Kortet inte varit i bruk , som tex en period över en månad 30 dagar . Så bör det stå 0 mb enligt mig . Men det kanske är något systemfel .

Men för att kolla upp det så är det att kontakta någon på kundservice eller alternativt maila dom angående ärendet . Chatt finns också såklart . För att se vad som har skett , och vad som kan göras åt det . 

Här finner du kontaktuppgifter till kundservice . 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Med vänlig hälsning, F 


Lämna en kommentar