Skip to main content

Hej

Jag skall göra en överlåtelse från mig till Juha, när jag fyllt i hans epost 2 gånger skall jag trycka på överlåtelse men då kommer det upp en röd ruta med det har dykt upp ett okänt fel, vad gör jag?

Hejsan 👋🏻 , @Tina1967 

Är det via inloggning på Mitt3 i webbläsare du får det felet ? Där fick jag upp felet iaf . 
Men jag kikade snabbt i i appen Mitt3 , och den verkar inte ge det felet . Så testa där och se om ni kan få det att fungera . Så får man se över vad det är som blir en felkod på hemsidan . 
 

/ F 


Hejsan @Tina1967!

Du behöver skriva in dina uppgifter som frånträdande kund då du flyttar över ett abonnemang från dig, och sedan skriver du in den andra personens uppgifter under tillträdande kund som ska nu ska stå på abonnemanget. Från det du skrev låter det som att du skrivit den andra personens uppgifter 2 gånger? Men rätta mig om jag har fel!

 

Återkom gärna med hur det gått så hjälper vi mer än gärna vidare! 😊


Lämna en kommentar