Hur länge ska vi betala fakturor till Telenor? Företaget skrev avtal med 3 den 2022-03-18
Hur länge ska vi betala fakturor till Telenor? Företaget skrev avtal med 3 den 2022-03-18
Hej ,
Jag skulle nog tro att telenors support kan svara bäst på det , alternativ om det står i avtal . Säkert några släpande kostnader .
Har du börjat få faktura / e-faktura eller autogiro ifrån 3 ännu & sim kort som är igång hos 3 och funkar på mobilen ?
Med vänlig hälsning, F
när det gäller företagsavtal, så skulle jag rekommendera att du till en början kontaktar säljaren som ni har haft kontakt med och ser om denne har någon information om detta. Tres kundservice kan även ha viss information om detta. Det som påverkar mest bör vara när numren flyttades över från er tidigare operatör till Tre.
Telenor verkar tillämpa förskottsdebitering av sina fasta kostnader för företagsabonnemang, vilket bör göra att sista fakturan med eftersläpande avgifter borde ha skapats i april och betalas i slutet av april eller under maj.
Telenors kundtjänst bör även kunna hjälpa till med att se över om det finns några eftersläpande avgifter kvar eller om någon tjänst ej har avslutats ordentligt. Kontakta dem om Tre inte kan svara på din fråga. :)
Kontaktuppgifter till Tre hittar du här. De har öppet vardagar 8-18, kom ihåg att det är firmatecknaren eller annan godkänd ansvarig som behöver kontakta Tre.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.