Skip to main content

Jag har problem med att få så kallade “SMS short codes”. När jag försöker logga in på appen “Hinge” får jag inte emot en bekräftelsekod som krävs vid inloggning. Dock får jag sms-kod från andra tjänster. Kan det vara så att meddelanden från Hinge är blockerad via er?

Hejsan , @JesperU 

Har du kikat igenom dessa steg & varit i kontakt med deras support?

https://hingeapp.zendesk.com/hc/en-us/articles/360011289613-I-m-having-trouble-with-SMS-text-verification-

Samt har dom ingen annan inloggnings val ? T.ex mejl bekräftelse eller liknande.

Antar att om det är blockerat , så bör det vara allt eller inget . Men kan ha fel . Kan vara värt och kika med 3 Kundservice.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

“If you’re not receiving the verification text, please contact your mobile carrier to ensure that “Message Blocking” is disabled. 

Här är deras support ->

https://hingeapp.zendesk.com/hc/en-us/categories/360001641594-Support

/F


Hejsan , @JesperU 

Har du kikat igenom dessa steg & varit i kontakt med deras support?

https://hingeapp.zendesk.com/hc/en-us/articles/360011289613-I-m-having-trouble-with-SMS-text-verification-

Samt har dom ingen annan inloggnings val ? T.ex mejl bekräftelse eller liknande.

Antar att om det är blockerat , så bör det vara allt eller inget . Men kan ha fel . Kan vara värt och kika med 3 Kundservice.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

“If you’re not receiving the verification text, please contact your mobile carrier to ensure that “Message Blocking” is disabled. 

Här är deras support ->

https://hingeapp.zendesk.com/hc/en-us/categories/360001641594-Support

/F

Tack för ditt svar men jag har testat allt ovanstående. Varit i kontakt med både 3 och Hinge och ingenting verkar hjälpa.


Lämna en kommentar