Fråga

Täckningen försvinner i Bjärred

  • 28 September 2023
  • 1 svar
  • 27 visningar

Hej, jag bor i Bjärred på Trastvägen. När jag började med 3 hade jag inga som helst problem med täckningen men den senaste månaden kommer den och går hela tiden och nästan varje samtal bryts en eller flera gånger. Ena stunden kan jag ha 4 streck, nästa 0 och så skiftar det hela tiden oavsett var i huset eller trädgården jag befinner mig. Platser som funkade utan problem för några månader sedan. Vad händer? Har troligen inte med nya masten i Borgeby att göra eftersom bara varit så här dåligt senaste månaden.

Mvh//Tofterö


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan , @Tofterö 

Då det varit sämre täckning under längre tid, så är det bäst att kontakta vår kundservice så att dom kan felanmäla det. 👍

Här har du deras kontaktuppgifter.

→   Kontakta Kundservice ← Telefonnummer för privatkunder: 0735-300 400

Enligt “Utbyggnad” fliken på täckningskartan , så sker det utbyggnad nu eller väldigt snart väldigt nära i området. Så det kan säkert påverka stabiliteten till en viss del för dig.

Har du mobilt bredband också , eller fast . För då kan man så fall koppla upp emot Wi-Fi och använda Wi-Fi samtal i hemmet. Det kan göra skillnad eftersom det kan vara mycket hinder inomhus .Allt beroende på vad man har för bostad och material i väggar med mera.

/F

 

Svara