När jag ringer *133# på min mobil så brukar jag alltid få fram saldot. Sedan tidigare idag när jag gör detsamma så får jag hela tiden upp ett meddelande som säger - "anslutningsproblem eller ogiltig MMI-kod". ??? Hur löser jag problemet?
Sida 1 / 1
den koden används med kontantkort som Tre hade tidigare, Tre har inga kontantkort längre. Nu med abonnemang kan du se ditt användande på Mitt3 och eftersom det är ett abonnemang är det inte ett saldo som kan visas längre.
den koden används med kontantkort som Tre hade tidigare, Tre har inga kontantkort längre. Nu med abonnemang kan du se ditt användande på Mitt3 och eftersom det är ett abonnemang är det inte ett saldo som kan visas längre.
Okej, jag får tacka för svaret. Jag antar att då behöver jag inte kolla det saldot längre och bara kan låta det bero.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.