Skip to main content

Hej!

Jag ringde till SOS Alarm i natt, p g a ett pågående inbrott. Jag kan inte se när. Jag fick ringa två gånger, för de svarade inte första gången, då jag satt i kö i mer än 9 minuter. Kan ni se det på något sätt på mitt nummer - 0731-XX XX XX? Jag tittar på “senaste” och alla samtal, men det syns inte.

 

MVH

Viveka

Hejsan 🙂, @Viveka Winqvist 

Tråkigt att höra över det som skett.

Låter konstigt att du inte kan se i samtalshistoriken. Är den inställd på visa “alla “ eller bara “missat “ ,  bör iofs visa rött på samtliga nummer / kontakter man missat samtal ifrån om den är inställd på det.

Kontakta 3 Kundservice , så kan dom förhoppningsvis se historik över senaste ringda nummer med information om klockslag osv. Annars kanske 114 14 hjälpa dig med att få fram information om ditt samtal du gjort till sos alarm. Kanske är mest relevant och kontakta dom före 3 Kundservice.

https://www.sosalarm.se/om-oss/kontakt/

Vid frågor från allmänheten gällande nödnumret 112: 
Telefonnummer: 0771-112 100
E-post: kundcenter@sosalarm.se

/F


Lämna en kommentar