Fråga

Aktivering beställt simkort

  • 29 May 2023
  • 3 svar
  • 56 visningar

Hej

Jag har nyligen beställt ytterligare ett simkort som jag ska gå in och aktivera. Det syns högst upp när jag loggar in på mina sidor men jag kommer inte vidare när jag försöker klicka på det så att jag kan komma in till aktiveringsdetaljer för simkortet. Vad kan detta bero på? Hur kan vi aktivera detta? Har jag gjort något fel vid beställning?


3 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 😉, @MagdalenaCarlen 

Är det vid steg.2 du inte kommer vidare efter vart tar det stopp ? På det telefonnummer som SIM-Kortet ska bli / vara registrerat emot .

 

/F

Hej jag kommer inte någonstans ….ser numret på översikts bilden men kommer inte vidare när jag försöker gå vidare 

Användarnivå 6
Emblem +40

Hur loggar du in på tre.se ? Loggar du in med BankID eller Mejl. 

Du kan även testa Mitt3 Appen för Android & iPhone. Tror man ska kunna aktivera därifrån också .

Beroende på om du försöker på dator eller mobil . Om du har möjlighet att testa på en annan dator/mobil eller enhet och se om det gör någon skillnad . Alternativ testa med en annan webbläsare än den du använder . Ibland kan man behöva rensa historik i webbläsaren.

Om du inte får det att fungera så kontakta 3 Kundservice på Chatt för snabb hjälp .

Här har du deras kontaktuppgifter .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F

 

Svara