Det går inte att skicka epost från standard-epost-appen , kan ej skicka bilder eller svara på inkommande epost, vare sig via gmail eller hotmail. Jag får felmeddelande: "client was not authenticated to send Anonymous mail … " (Hotmail)(HE!PR0102CA0013.eurprd01.prod.exchangelabs.com)
Killen i Tre-butiken sa att problemet låg hos Hotmail och att jag skulle kontakta dem. Dock har jag abonnemanget hos tre, Android, Huawei. Med vänlig hälsning. Klas
Skicka e-post
Bäst svar av Tretin
Det går inte att skicka epost från standard-epost-appen , kan ej skicka bilder eller svara på inkommande epost, vare sig via gmail eller hotmail. Jag får felmeddelande: "client was not authenticated to send Anonymous mail … " (Hotmail)(HE!PR0102CA0013.eurprd01.prod.exchangelabs.com)
Killen i Tre-butiken sa att problemet låg hos Hotmail och att jag skulle kontakta dem. Dock har jag abonnemanget hos tre, Android, Huawei. Med vänlig hälsning. Klas
Vi har SMTP-server till våra kunder för att skicka mejl; men det är ingenting vi supporterar. Vi erbjuder den endast i dom fall våra kunder inte har någon annan som dom kan använda sig av. I första hand ska du alltid använda din mejlleverantörs inställningar för skicka/ta emot mejl.
Här är våra:
SMTP-server: smtp.tre.se
Port: 25
SSL: Nej
Användarnamn: Ska inte användas
Lösenord: Ska inte användas
Här kan du hitta SMTP-inställningar för Hotmail.
Här kan du hitta SMTP-inställningar för Gmail.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.