Besvarat
Oönskade sms - hur blockerar man meddelanden
Hej! Jag får inbjudningar och påminnelser etc via sms från VARUNA. Finns inget att göra för att avregistrera sig och försöker jag göra en blockering av numret i min telefon så får jag bara meddelande om ogiltigt nummer... Jag har inte godkänt något från dessa, utan gissar att den person som hade telefonnumret före mig kanske var "kund". Jag har försökt hitta nåt sätt att kontakta vilka nu som kan ligga bakom utskicken och skrivit flera gånger att de ska ta bort mitt nummer från deras sändlista utan resultat. Har ni nåt förslag hur jag kan få stopp på dessa oönskade utskick? Tacksam för svar.
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support
Bäst svar av JeppePeppe
Ahh, jag förstår! Har luskat lite i detta och detta går faktiskt att ordna!
Om du kontaktar kundservice med den tidpunkt och datum som du fick SMS:et samt namnet på avsändaren (om du får fram det), så kan våra tekniker få fram numret och spärra det på så sätt 👍
I detta fall kan jag be mina kollegor kontakta dig per mail, så får du ge dem datum och tidpunkterna 😁
Visa originalOm du kontaktar kundservice med den tidpunkt och datum som du fick SMS:et samt namnet på avsändaren (om du får fram det), så kan våra tekniker få fram numret och spärra det på så sätt 👍
I detta fall kan jag be mina kollegor kontakta dig per mail, så får du ge dem datum och tidpunkterna 😁
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.