Skip to main content
Besvarat

Internet fungerar ej

• 3 september 2019
  • 4 svar
  • 914 visningar

mitt internet på tre funkar ej. Har en iPhone X inställningarna verkar vara rätt men funkar ej

Bäst svar av JeppePeppe

Tjena @Marran! 😁

Det var tråkigt att höra, har du lyckats lösa det ännu? Annars rekommenderar jag att börja med en vanlig omstart av telefonen. Även bra att dubbelkika så att dataroaming är aktiverat inne i Inställningar > Mobilnät > Mobildata och se till så att den är aktiverad.

Om det fortfarande inte fungerar skulle jag i sånt fall höra av mig till kundservice, så hjälper dem dig med detta! ☺️
Visa original

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 4 september 2019
Tjena @Marran! 😁

Det var tråkigt att höra, har du lyckats lösa det ännu? Annars rekommenderar jag att börja med en vanlig omstart av telefonen. Även bra att dubbelkika så att dataroaming är aktiverat inne i Inställningar > Mobilnät > Mobildata och se till så att den är aktiverad.

Om det fortfarande inte fungerar skulle jag i sånt fall höra av mig till kundservice, så hjälper dem dig med detta! ☺️

• Nykomling
  • 18 augusti 2022

Det är mitt bredband som inte fungerar 

• Nykomling
  • 18 augusti 2022

Går inte att öppna Windows 

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 19 augusti 2022

Hejsan 😉 , @Gregor 

Skulle behöva mer förklaring om vad du behöver hjälp med . Startar inte din dator, eller är det något med ditt mobila bredband som krånglar ?

Mvh F

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies