Skip to main content
Besvarat

Internet funkar dåligt

• 24 september 2019
  • 4 svar
  • 3134 visningar

Mitt mobila nät funkar dåligt/inte alls på min iPhone 11. Har jag rätt inställningar?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till Teknisk support

Bäst svar av Jocke

Hej @Zenobia.

Alla inställningar ser bra ut. Utifrån bilden verkar det dock inte som att du har 3G/4G överhuvudtaget där du befinner dig. Det kan vara så att det är en driftstörning i det området du befinner dig. Kolla gärna in driftinformationen på hemsidan.

Det som alltid är värt att prova är att se över så att mobildata är aktivt i telefonens inställningar.
Är mobildatan aktiv men det fortfarande inte fungerar, prova att återställa nätverksinställningarna.

Mobilguiderna kan guida dig om hur du gör inställningarna i din telefonmodell.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 26 september 2019
Hej @Zenobia.

Alla inställningar ser bra ut. Utifrån bilden verkar det dock inte som att du har 3G/4G överhuvudtaget där du befinner dig. Det kan vara så att det är en driftstörning i det området du befinner dig. Kolla gärna in driftinformationen på hemsidan.

Det som alltid är värt att prova är att se över så att mobildata är aktivt i telefonens inställningar.
Är mobildatan aktiv men det fortfarande inte fungerar, prova att återställa nätverksinställningarna.

Mobilguiderna kan guida dig om hur du gör inställningarna i din telefonmodell.

• Rookie
  • 4 januari 2022

Hej det funka inte internet jag bliv trött någon kontakta mej bredband dåligt 

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 4 januari 2022
Karam skrev:

Hej det funka inte internet jag bliv trött någon kontakta mej bredband dåligt 

Hej , Välkommen till 3communityt. 

Kan du vara lite mer specifik i vad det är som inte fungerar för dig ? 

Funkar inte ditt internet just för stunden?

Dålig täckning för mobilen ? 

Dålig täckning för mobilt-bredband ? 

Vad får du för resultat när du trycker på start på sidan som är länken under . (Ner hastighet, Upp hastighet & Svarstid.

https://www.speedtest.net/sv

@Karam 

Mvh F

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 6 januari 2022

Grymt svar @frodrik91!

@Karam, har du hunnit kika på dem frågorna? Har problemet löst sig ännu eller kvarstår det?

Återkom gärna så kikar vi vidare! 🔍🤓

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies