Skip to main content
Besvarat

Förnya mitt abonnemang

• 18 november 2019
  • 1 svar
  • 262 visningar

Mitt abonnemang går ut 7 mars 2020 på min iPhone 8 Plus. Vill förnya abonnemanget med en ny iPhone 11. Förr stod det att det går att förlänga från och med 8 december 2019. Nu när jag loggar in så står det bara ”Går att förlänga: Ja”. När går det att förlänga? Är det fortfarande 8 december, eller har det ändrats? 

/ Evelina, 21 🌟

Bäst svar av Pettersson

Hej,

om det står “Går att förlänga: ja” inne på Mitt3 kan du förlänga ditt abonnemang redan nu. :)

Spring förbi en 3Butik eller gör en beställning via telefon eller på hemsidan och välj att du vill förlänga ditt abonnemang. 

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2691 kommentarer
  • Svar
  • 18 november 2019

Hej,

om det står “Går att förlänga: ja” inne på Mitt3 kan du förlänga ditt abonnemang redan nu. :)

Spring förbi en 3Butik eller gör en beställning via telefon eller på hemsidan och välj att du vill förlänga ditt abonnemang. 

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies