Skip to main content
Besvarat

Ingen påfyllning av surf

  • 1 maj 2020
  • 1 svar
  • 182 visningar

Hej, idag är det ny månad och plötsligt får jag meddelande om att min dotters surf är slut (2GB) trots att hon inte lämnat hemmets Wi-Fi idag. På Mitt3 kan jag inte se att det blivit påfyllt men min egen surf är påfylld idag? Vi har startat om hennes mobil men det fungerade inte heller.

 

Tacksam för hjälp. 
 

 

Bäst svar av Pettersson

Hej,

 

fungerar det för er nu?

 

Annars låter det spontant som att telefonen har använt mobildata istället för WiFi, av någon anledning. Inne på Mitt3 går det att se användandet dag för dag, där borde det gå att se hur mycket data telefonen har använt utanför WiFi. 

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2685 kommentarer
  • Svar
  • 2 maj 2020

Hej,

 

fungerar det för er nu?

 

Annars låter det spontant som att telefonen har använt mobildata istället för WiFi, av någon anledning. Inne på Mitt3 går det att se användandet dag för dag, där borde det gå att se hur mycket data telefonen har använt utanför WiFi. 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies