Skip to main content
Besvarat

sms skickas 3 gånger, vad är felet?

• 19 september 2020
  • 3 svar
  • 3687 visningar

Hej! Varit kund hos 3 i några veckor. Mina sms går iväg 3 gånger. Och det står att det inte levererats. 
varför?

Bäst svar av Erik

Välkommen till 3Community @Roy Bruno! Skulle behöva veta lite mer information för att kunna hjälpa dig. :slight_smile:

• Vad är det för mobil du har?
  • Har du flyttat in ett nummer från en annan operatör?
  • Har du haft problemet från start?
  • Upplever du samma problem oavsett vem du skickar SMS till eller gäller det mottagare med en specifik operatör?
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 19 september 2020

Välkommen till 3Community @Roy Bruno! Skulle behöva veta lite mer information för att kunna hjälpa dig. :slight_smile:

• Vad är det för mobil du har?
  • Har du flyttat in ett nummer från en annan operatör?
  • Har du haft problemet från start?
  • Upplever du samma problem oavsett vem du skickar SMS till eller gäller det mottagare med en specifik operatör?

• Nykomling
  • 19 september 2020

Hej! Tror det löst sig. Googlade och hittade att jag behövde ta bort mitt tillfälliga nr. Återkommer om det börjar igen. 
tack!

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 19 september 2020

Toppen! Håller tummarna :relaxed:

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies