Skip to main content
Besvarat

Problem med nätverksanslutning

  • 27 december 2020
  • 2 svar
  • 147 visningar

  • Nykomling
  • 1 kommentar

Hej jag kommer inte in någon stans på internet men kan ringa och smsa när jag kommer in på hemsidan information.tre.se/pp/ då så säger den att den inte kan identifiera mig så jag varken kan fylla på surf eller surfa vidare

Har trefast 

Bäst svar av Pettersson

@Theo Hej, 

 

är du ansluten via WiFi eller 3G/4G när du försöker gå in på den sidan? Testa gärna att stänga av WiFi helt innan du försöker.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2685 kommentarer
  • Svar
  • 27 december 2020

@Theo Hej, 

 

är du ansluten via WiFi eller 3G/4G när du försöker gå in på den sidan? Testa gärna att stänga av WiFi helt innan du försöker.


Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 826 kommentarer
  • 9 januari 2021

Hej @Theo !

Hur har det gått? Har det börjat fungera för dig igen?


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies