Hej!
Jag jobbar i DK och när jag er där visas namnen på mina svenska kontakter inte när de ringer, men endast deras nummer.
jag har testat att återställa nätverksinställningar, men detta har inte fixat problemet.
någon som kan hjälpa?:-)
Hej!
Jag jobbar i DK och när jag er där visas namnen på mina svenska kontakter inte när de ringer, men endast deras nummer.
jag har testat att återställa nätverksinställningar, men detta har inte fixat problemet.
någon som kan hjälpa?:-)
Bäst svar av Qwirks
Prova att stänga av Ringassistans. Även om meningen är att det ska lösa alla problem så har jag varit med om att det i vissa fall strular till det. Om du har alla svenska nummer lagrade med +46 borde det fungera fint även utan Ringassistans.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.