Skip to main content
Besvarat

Kraftigt försämrad täckning

• 23 mars 2023
  • 4 svar
  • 390 visningar

Hej!

sista veckan har vi på vår adress, Valhallavägen i Uddevalla upplevt enormt försämrad täckning. Från att ha haft full 4G täckning till i stort sett ingen alls vilket gör att telefonerna ständigt växlar mellan 4G & 3G nätet. Vad är det som sker just här för tillfället som gör att det blir så stora skillnader från en vecka till en annan?

Med vänlig hälsning, 

M i Uddevalla 

Bäst svar av frodrik91

Hejsan 😉, @Uddevalla 

Om det inte har blivit bättre , så är det bra och kontakta kundservice . Så dom får till sig det och kan se över vad som har hänt .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

4 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • Svar
  • 23 mars 2023

Hejsan 😉, @Uddevalla 

Om det inte har blivit bättre , så är det bra och kontakta kundservice . Så dom får till sig det och kan se över vad som har hänt .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F

Hej! Mitt namn är Kent Söderholm  och bor i Lotorp 61276 och jag och mina grannar har i stort sett ingen täckning,  går inte ringa eller surfa inomhus funkar ibland utomhus. 

Vad är problemet? Mvh Kent 

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • 31 mars 2023

Hejsan 👋🏻 , @Kent Söderholm 

Vad jag såg på planerade arbeten så var det ett igår Norrköping / Linköping som kanske har någon påverkan på hur täckningen är idag . Om det möjligtvis är en utbyggnation av nätet som skapar problem .

Har det blivit något bättre ännu eller kvarstår problemen med täckningen ? 

Om det inte blivit bättre så är det bra att kontakta 3 Kundservice . Så dom får till sig att något inte står rätt till i nätet i det området & därefter kan börja utreda anledningen & lösningen . 

/ F 

• Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 6 augusti 2024

Jag har också fått försämrad teckning på mitt bredband

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies