Hej,
Jag har på sista 2 dygn dåligt hastighet på bredbandet. Jag har återställd routern och det blir ingen bättre då.

Hej,
Jag har på sista 2 dygn dåligt hastighet på bredbandet. Jag har återställd routern och det blir ingen bättre då.
Bäst svar av frodrik91
Om det inte blivit bättre så är det bra att kontakta 3 kundservice , så dom får till sig att det är något problem i området och utreda det mer. En omstart av enheterna är aldrig fel också.
Här har du deras kontaktuppgifter . Chatt eller telefon.
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
Antar det gäller både bredband & telefoni . För jag ser att du inte är kopplad på Wi-Fi på telefonen vid dessa mätningar . Men är en markant skillnad på resultatet helt klart. Såg att ena mätningen är ifrån 2022-12-05 . Medans den första häromdan. Är dom ifrån samma område / plats ?
/F
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.