Skip to main content
Fråga

Aktivering beställt simkort

  • 29 maj 2023
  • 3 svar
  • 78 visningar

Hej

Jag har nyligen beställt ytterligare ett simkort som jag ska gå in och aktivera. Det syns högst upp när jag loggar in på mina sidor men jag kommer inte vidare när jag försöker klicka på det så att jag kan komma in till aktiveringsdetaljer för simkortet. Vad kan detta bero på? Hur kan vi aktivera detta? Har jag gjort något fel vid beställning?

3 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1713 kommentarer
  • 29 maj 2023

Hejsan 😉, @MagdalenaCarlen 

Är det vid steg.2 du inte kommer vidare efter vart tar det stopp ? På det telefonnummer som SIM-Kortet ska bli / vara registrerat emot .

 

/F


Hej jag kommer inte någonstans ….ser numret på översikts bilden men kommer inte vidare när jag försöker gå vidare 


frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1713 kommentarer
  • 30 maj 2023

Hur loggar du in på tre.se ? Loggar du in med BankID eller Mejl. 

Du kan även testa Mitt3 Appen för Android & iPhone. Tror man ska kunna aktivera därifrån också .

Beroende på om du försöker på dator eller mobil . Om du har möjlighet att testa på en annan dator/mobil eller enhet och se om det gör någon skillnad . Alternativ testa med en annan webbläsare än den du använder . Ibland kan man behöva rensa historik i webbläsaren.

Om du inte får det att fungera så kontakta 3 Kundservice på Chatt för snabb hjälp .

Här har du deras kontaktuppgifter .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F

 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies