Hej,
Ni vet att vi har dålig täckning i mitt område. Jag undrar var närmaste 3G mast är placerad så vi kan rikta vår takplacerade antenn åt det hållet.
Och nästa fråga, hur är nätutbyggnaden häromkring?
Hej,
Ni vet att vi har dålig täckning i mitt område. Jag undrar var närmaste 3G mast är placerad så vi kan rikta vår takplacerade antenn åt det hållet.
Och nästa fråga, hur är nätutbyggnaden häromkring?
Bäst svar av JeppePeppe
Hejsan
Jag har kikat, och om jag tolkat vart du befinner dig korrekt så bör du rikta den syd om sydost. Rikta den mot centrala Fellingsbro 😊
Gällande nätutbyggnaden så är det inget jag kan svara så här på rak arm, men du kan se planeringen för vår nätutbyggnad här på vår täckningskarta om du väljer Utbyggnad bland knapparna över täckningskartan.
Just nu är det pausat, men efter sommaren kommer vi fortsätta publicera all nätutbyggnad här på communityt veckovis, i denna tråd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.