Skip to main content
Besvarat

Har tagit över min sambos nummer

• 2 februari 2019
  • 1 svar
  • 170 visningar

Har gjort en överlåtelse av min sambos mobil abonnemang men när jag söker på Mitt nr så står hans namn fortfarande på de mobil numret varför?

Bäst svar av Tretin

Hejsan @Jeja85!

Välkommen till forumet! :-)

Vid en överlåtelse av ett abonnemang så ändras inte personen som står som användare för abonnemanget automatisk. Den som står för abonnemanget, alltså abonnemangsinnehavaren, och den som står för användare av abonnemanget är inte samma sak. Du kan själv ändra användare inne i Mitt3.
Visa original

Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 5 februari 2019
Hejsan @Jeja85!

Välkommen till forumet! :-)

Vid en överlåtelse av ett abonnemang så ändras inte personen som står som användare för abonnemanget automatisk. Den som står för abonnemanget, alltså abonnemangsinnehavaren, och den som står för användare av abonnemanget är inte samma sak. Du kan själv ändra användare inne i Mitt3.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies