Besvarat
Autogiro
är inloggad, kan ej hitta till där man fyller i uppgifter för o bli av med pappersfakturan. Hjälpp
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Bäst svar av Tristan
Hej dinara!
Om du har fler än ett abonnemang hos 3 måste du vara registrerad som betalningsansvarig på Mitt3 för att kunna se faktura och fakturainställningar.
Ifall du redan är registrerad som betalningsansvarig behöver du logga in med den mailadress och det lösenord du använde vid registrering. Väl inloggad på Mitt3 klickar du på fliken "Faktura" och på fakturasidan klickar du sedan på fliken "Fakturainställningar" där du kan både ansöka om Autogiro och välja vilket sätt du vill få dina fakturor på.
Hoppas att det löser ditt behov av hjälp.
: )
Visa originalOm du har fler än ett abonnemang hos 3 måste du vara registrerad som betalningsansvarig på Mitt3 för att kunna se faktura och fakturainställningar.
Ifall du redan är registrerad som betalningsansvarig behöver du logga in med den mailadress och det lösenord du använde vid registrering. Väl inloggad på Mitt3 klickar du på fliken "Faktura" och på fakturasidan klickar du sedan på fliken "Fakturainställningar" där du kan både ansöka om Autogiro och välja vilket sätt du vill få dina fakturor på.
Hoppas att det löser ditt behov av hjälp.
: )
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.