Skip to main content
Fråga

Internet

  • 5 september 2023
  • 3 svar
  • 59 visningar

Min internet funkar jätte dåligt under denna vecka.

Jag har ganska en ny iPhone och startat om mobilen några gånger men det hjälpte inte.

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 5 september 2023

Hejsan 👋🏻 , @Ahmad Feizi 

I vilket område upplever du dessa problem ? Om problemet kvarstår . 

/ F 


Stenstorp, funkar dåligt fortfarande.


frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 6 september 2023

Har du kontaktat 3 Kundservice om problemet ? Så dom får till sig att något inte står rätt till i mobilnätet i det området och kan undersöka eventuella lösningar . 
 

Här har du kontaktuppgifter till 3 Kundservice . 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/ F 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies