Besvarat
Trasig display
Hej!
Jag använder min telefon i jobbet dagligen och tappa den från 2 meter och har en skapligt duktig spricka genom hela sen saknas det en bit i hörnet så man Ser in i själva telefonen. Ser skruvarna bakom displayen där.
Mitt abboneman går ut april 2019, så min fråga är hur ja ska göra? Snart kan ja nog inte använda telefonen alls och måste de inom jobbet.
Mvh andre Sandin. 072XXXXXXX
[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Jag använder min telefon i jobbet dagligen och tappa den från 2 meter och har en skapligt duktig spricka genom hela sen saknas det en bit i hörnet så man Ser in i själva telefonen. Ser skruvarna bakom displayen där.
Mitt abboneman går ut april 2019, så min fråga är hur ja ska göra? Snart kan ja nog inte använda telefonen alls och måste de inom jobbet.
Mvh andre Sandin. 072XXXXXXX
[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Bäst svar av Chipsgeneralen
Är det en iPhone och garantin gått ut så är Apple otroligt bra på att laga dessa. Mot en rätt tung summa pengar självklart täcker självrisk och liknande. Men jag har tyvärr bara erfarenhet av apples service här. Och jag kan rekommendera att laga via officiella källor då det finns ett säkerhetschip Som kan stöka om t,ex knappen (tough id) byts ut.
Men annars så kan nog tre hjälpa till med att se om det går att göra något.
Visa originalMen annars så kan nog tre hjälpa till med att se om det går att göra något.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.