Skip to main content
Fråga

Uppsägning

  • 1 december 2023
  • 0 svar
  • 36 visningar

Hej, 

 

Vi har sagt upp ett av våra avtal sedan flera månader tillbaka, sist via telefon och desförinnan via ett bolag som vi förlängde ett annat tre avtal med, men fortfarande får vi faktura för det abonnemanget.

 

När slutar vi betala för det abonnemang som har sagts upp? Ett abonnemang som vi dessutom aldrig använt under två års tid och ändå betalade på grund av att vi två veckor efter signering sa att vi inte behövde. 

 

Börjar bli tveksam på om vi bör byta telefonbolag helt och hållet. 

 

Mvh

 

CL

Svar

Var först med att svara här nedanför!

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies