Skip to main content
Besvarat

Avbrott i tjänsten - Ersättning?

  • 10 januari 2019
  • 1 svar
  • 165 visningar

Har haft avbrott på 3 masten sedan 2/1 - 9/1.
Har inte kunnat ringa, surfa, skicka meddelande.
Vilka möjligheter finns till ersättning?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Pettersson

Hej,

om du har felanmält tjänsten eller om det har varit ett känt fel kan du kontakta kundservice som kan se över vilken rätt till ersättning du har. 🙂
Visa original

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 12 januari 2019
Hej,

om du har felanmält tjänsten eller om det har varit ett känt fel kan du kontakta kundservice som kan se över vilken rätt till ersättning du har. 🙂

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies