Skip to main content

Ingen täckning på ena abonnemanget

  • 27 december 2018
  • 1 svar
  • 91 visningar

Hej
mitt ena abonnemang jag ingen täckning längre. Sonen kan alltså inte ringa ut eller ta emot samtal/meddelanden.
Gäller nr: XXXXXXXXXX
mvh Tove Malmström

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 826 kommentarer
  • 7 januari 2019
Hej @ToveMalmström !

Hur har det gått med detta? Upplever du fortfarande problem? Något som jag alltid tipsar om, är att först och främst starta om telefonen om det är så att man upplever problem.

Återkom gärna och berätta lite mer så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig! 👌🏻

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies