Skip to main content
Besvarat

resa utomlands, pausa abonomang

• 19 december 2022
  • 1 svar
  • 479 visningar

Hej!

jag ska resa och vara borta i månader. Jag ska besöka Nya Zeeland, Australien, Filippinerna, Bali, giliöarna, Thailand, Vietnam, laos. När jag pratade med en i buktiges fick jag reda på att 3 värden bara gäller i 1 månad då efter det är det väldigt dyrt. Jag undrar därför om jag kan pausa mitt abonnemang i 4 månader. Jag betalar fortfarande för mobilen men inte för själva abonnemanget, kan det funka? Väldigt dyrt att betala ut för sim-kortet i dem 4 månaderna jag inte kommer använda det.

mvh Ida Borgelin 

Bäst svar av frodrik91

Hejsan 🙂, @Idaborgelin 

Jag tror inte det går att pausa abonnemang, vad jag vet iaf . Det är väll möjligtvis om abonnemanget inte är bundet och man kan sänka sin kostnad eller säga upp och ha kvar avbetalningen på hårdvaran , i ditt fall telefonen .

Men är bäst att kontakta 3 Kundservice , så kan dom se över det åt dig . Och se vad man kan göra.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Mvh F

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • Svar
  • 20 december 2022

Hejsan 🙂, @Idaborgelin 

Jag tror inte det går att pausa abonnemang, vad jag vet iaf . Det är väll möjligtvis om abonnemanget inte är bundet och man kan sänka sin kostnad eller säga upp och ha kvar avbetalningen på hårdvaran , i ditt fall telefonen .

Men är bäst att kontakta 3 Kundservice , så kan dom se över det åt dig . Och se vad man kan göra.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Mvh F

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies