Skip to main content
Besvarat

Felmeddelande vid köp av surf

  • 24 september 2018
  • 1 svar
  • 114 visningar

När jag ska bekräfta köp av surf får jag att oväntat fel uppstått.
har försöt 10 ggr hoppas att det inte genererat i nya köp.
vad ska jag göra, vill ha surfen nu,

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar

Bäst svar av Tristan

Hej Elisa!

Vänta drygt 10 minuter och ta sedan kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 när de öppnar kl 08:00 så kan du få hjälp med att lägga till surf och kontrollera vad som skett.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • 524 kommentarer
  • Svar
  • 24 september 2018
Hej Elisa!

Vänta drygt 10 minuter och ta sedan kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 när de öppnar kl 08:00 så kan du få hjälp med att lägga till surf och kontrollera vad som skett.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies