Besvarat
Felmeddelande vid köp av surf
När jag ska bekräfta köp av surf får jag att oväntat fel uppstått.
har försöt 10 ggr hoppas att det inte genererat i nya köp.
vad ska jag göra, vill ha surfen nu,
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
har försöt 10 ggr hoppas att det inte genererat i nya köp.
vad ska jag göra, vill ha surfen nu,
[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar
Bäst svar av Tristan
Hej Elisa!
Vänta drygt 10 minuter och ta sedan kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 när de öppnar kl 08:00 så kan du få hjälp med att lägga till surf och kontrollera vad som skett.
Visa originalVänta drygt 10 minuter och ta sedan kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 när de öppnar kl 08:00 så kan du få hjälp med att lägga till surf och kontrollera vad som skett.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.