Skip to main content
Besvarat

Mobilsurf fungerar inte i EU

• 18 juli 2018
  • 2 svar
  • 183 visningar

Jag är i Spanien nu och mitt 3G fungerar inte alls. Roaming är på! Vad är fel? Kan det vara någon inställning i abonnemanget?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till utland

Bäst svar av Pettersson

Fungerar det att ringa och SMSa för dig? Om ja, är det nog en inställning på abonnemanget. Kolla inne på Mitt3 och se om det ligger någon spärr. Alternativ kan du ringa kundtjänst så kan de också hjälpa dig
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2681 kommentarer
  • Svar
  • 19 juli 2018
Fungerar det att ringa och SMSa för dig? Om ja, är det nog en inställning på abonnemanget. Kolla inne på Mitt3 och se om det ligger någon spärr. Alternativ kan du ringa kundtjänst så kan de också hjälpa dig

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 657 kommentarer
  • 23 juli 2018
Pettersson skrev:

Löste det sig för dig @lisahed efter @Pettersson svar?

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies