Skip to main content
Besvarat

Ta emot sms och mms i Thailand

• 17 januari 2024
  • 1 svar
  • 282 visningar

Hej, jag kommer att vara i Thailand längre tid än 30 dagar. Jag har 3Världen och undrar om jag kan strunta i att ta emot sms och mms efter 30 dagar i Thailand för att slippa den kostnaden.

Bäst svar av Pettersson

@pettsa Hej,

att ta emot SMS kostar dig inget även om du har befunnit dig i ett 3Världen-land i mer än 30 dagar. Om du stänger av mobildata och dataroaming bör du inte kunna ta emot MMS heller eftersom det krävs en dataanslutning för att bilden ska kunna laddas ner.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 18 januari 2024

@pettsa Hej,

att ta emot SMS kostar dig inget även om du har befunnit dig i ett 3Världen-land i mer än 30 dagar. Om du stänger av mobildata och dataroaming bör du inte kunna ta emot MMS heller eftersom det krävs en dataanslutning för att bilden ska kunna laddas ner.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies