Skip to main content
Besvarat

driftstörning i gagnef

• 7 november 2019
  • 6 svar
  • 129 visningar

Jag har helt plötsligt ingen mottagning i gagnef kommun, närmare bestämt i mockfjärd.

Någon som vet nåt??

Bäst svar av Leum

Har samma problem i Vansbro.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

6 svar

• Registrerad användare
  • 1 kommentar
  • Svar
  • 7 november 2019

Har samma problem i Vansbro.

• Skribent
  • Rookie
  • 3 kommentarer
  • 7 november 2019

Jag har startat om telefonen flera gånger & tagit ur simkortet 2 gånger... nu har det hoppat igång igen.

• Skribent
  • Rookie
  • 3 kommentarer
  • 7 november 2019

Nu är d endast nödsamtal igen :(

Mikael Dúi Bolinder

Jag märkte av detsamma för några dagar sedan i den Stockholmsförort jag bor i. Basstationen som ligger bara några hundra meter från där jag bor var nere och jag blev då kopplad mot en basstation som låg i grannkommunen, nästan en mil bort. Troligen nätuppgraderingar som pågår. Det tog någon timme och sedan var basstationen uppe igen.

Du kanske kan slå på Wi-Fi-samtal om du behöver ringa eller ta emot samtal?

• Skribent
  • Rookie
  • 3 kommentarer
  • 8 november 2019

Ok. Ja vi får se hur det blir under dagen då. Är ingen mottagning än.

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • 8 november 2019

Hejsan @KajKjell, @Mikael Dúi Bolinder och @Leum! Välkommna till 3Community :rainbow:

Beklagar att ni upplever strul i stunden! Tog och kika på vår sida om driftinfo och ser att vi just nu har driftstörning i Vansbro och Laholm. Vi jobbar på att lösa detta och det kommer givetvis uppdateras på sidan då. Här har ni vår sida om driftinfo.

Håller tummarna om att det är löst snart! Tack för er förståelse! :nerd:

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies