Skip to main content
Besvarat

Har inte mottagit någon orderbekräftelse

  • 7 oktober 2019
  • 3 svar
  • 579 visningar

  • Registrerad användare
Hej, har beställt en klocka via chatten för nån dag sedan men ej fått någon orderbekräftelse?
Blev det ej av, gjordes ingen beställning eller tar det några dar att få denna på mail?
har lämnat uppgifterna rätt och fick klartecken på att de va fixat via chatten...

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till smartklockor och tillbehör

Bäst svar av Emanuel

Hejsan @Toke och välkommen till forumet :-)


Du bör få en orderbekräftelse omgående när beställningen lagts. Kika i din skräpinkorg en snabbis.
Återkom om du inte fått den där eller så kan du kika direkt med vår kundservice.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Emanuel
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 8 oktober 2019
Hejsan @Toke och välkommen till forumet :-)


Du bör få en orderbekräftelse omgående när beställningen lagts. Kika i din skräpinkorg en snabbis.
Återkom om du inte fått den där eller så kan du kika direkt med vår kundservice.

  • Registrerad användare
  • 10 oktober 2019
Emil skrev:
Hejsan @Toke och välkommen till forumet :-)


Du bör få en orderbekräftelse omgående när beställningen lagts. Kika i din skräpinkorg en snabbis.
Återkom om du inte fått den där eller så kan du kika direkt med vår kundservice.


Jag har samma
problem.

Har icke fått en enda e-post från er no-reply mail.

Har däremot fått från era kundbehandlares mails.

Jag saknar en bekräftelse på en ny telefon och abonnemang.

Jag har ändrat min @ i mitt tre nu, från en e-post jag alltid använder, till en backup, men vet inte hur jag ser till så det blir skickat rätt på själva bekräftelsen. Vill liksom kunna se att det faktiskt hänt.

Pratat med kundservice två gånger angående detta, men endast fått ”borde komma snart” i svar.

Jag har kollat vanlig inkorg, och skräpposten.

Hur ser jag bekräftelsen, om jag inte fått den per e-post? Finns det något sätt?

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 28 oktober 2019

Hejsan @Rickster ! Välkommen hit till 3Community!

 

Ifall du nyligen ändrat din e-post i Mitt3 så beror det nog på det. Vi kan tyvärr inte skicka om orderbekräftelsen eller så, men ifall du vår kundservice så kan vi skriftligt/ muntligt bekräfta att beställningen ligger aktiv :grin:  Så att du inte behöver gå runt ovetandes.


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies