Skip to main content
Besvarat

Byte av mobil med abonnemang

• 1 mars 2019
  • 1 svar
  • 388 visningar

Jag har just nu en iPhone 7 32G med 3Fastpris 15Gb (450kr/mån?) som jag har en bindningstid på två år med. Det är cirka 3 månader kvar innan abonnemanget tar slut och jag undrar om jag kan förlänga abonnemanget med ytterligare två år och få en ny mobil med det. Kan jag byta till vilken mobil jag vill eller måste mobilen vara inom samma "prisklass" som den jag har just nu? I dagsläget skulle jag eventuellt vilja binda mig två år till och skaffa en Samsung s10+ s, går det?

Bäst svar av Chipsgeneralen

Hej, självklart kan du skaffa en ny telefon oavsett prisklass. Det som händer är då att månadskostnaden skjusteras därefter.
Samsungs nya ser oerhört bra ut! Är också väldigt sugen på en s10+!
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38
  • Superhjälte
  • 1047 kommentarer
  • Svar
  • 2 mars 2019
Hej, självklart kan du skaffa en ny telefon oavsett prisklass. Det som händer är då att månadskostnaden skjusteras därefter.
Samsungs nya ser oerhört bra ut! Är också väldigt sugen på en s10+!

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies